8 Ekim 2012 Pazartesi

Geçmiş zaman olur ki...


Önümüzdeki günlerde Ulusal Sempozyum var...Hakan Hocamla arşiv taramasına dayalı olması nedeniyle zorlukları olsa da, hem keyifli, hem yapılması gerekli bir çalışma yapıyoruz...birçok insan kendini, yaptıkları çalışmaları, etkiledikleri olayları, değiştirdikleri süreçleri bulacak bu sunumda...belki de kendilerinin bile unuttukları çalışmaları hatırlayacaklar... araya giren farklı işler için koşturmaktan ve düşünmekten enerji kaybı çok oluyor...bir de çok az uykuyla günleri geçirmek var...tam "puffff" olurken Hakan Hocamın kendi arşivinde bulduğu harika fotoğrafları alıyorum...bir gülümseme yayılıyor yüzüme... yorulduğumu hissetmekten vazgeçiyorum, derin bir nefes alıp devam ediyorum hemen...iyi bir ekip arkadaşıyla dağlara tüneller açıp, zorlu yolları aşmak kolaylaşır: bunu hatırlıyorum... Hakan Hocamla çalışmayı seviyorum... teşekkürlerimle Hocam...

Ulusal Sempozyum 2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder