25 Eylül 2012 Salı

İki şehrin hikayesi


Fotoğraflara bakıp "nereye benziyor?" diye tahminimi sorsalar:

Adana Yüreğir'de Optimum arkasındaki gecekondu mahallesi...


Kozan Çarşısı veya Küçük Saat civarındaki baharatçılar, dükkanlar...



Stadyum...

Atilla Altıkat civarı ...


Taşköprü yolu tahminlerinde bulunabilirdim...


Mexico City veya Huatulco demek aklıma gelmezdi...Azteklerin topraklarının, Anadolu toprakları ile şaşırtıcı benzerliği...günlük yaşam öykülerinin, renklerinin, insanların görsel yakınlığı...birbirinden habersiz iki şehrin henüz yazılmamış benzerlik hikayesinin zenginliği...

6 yorum:

  1. Resimlerin birinde poşetlenmiş hazır pişirilmiş makarna gördüm galiba:)

    YanıtlaSil
  2. Meksika'da bizden çok şey bulmuştum ben de..iyiki çekmişsin ve bizle paylaşmışsın Ayşe..

    YanıtlaSil
  3. ahaha mustafa onlar büyük makarna şeklinde pufidik cips. üzerine acı sos döküp yenebilir: ) onlarakalsa mandalinaya da acı sos dökülüp yeniyo.

    YanıtlaSil
  4. iki şehir birbirine ancak bukadar benzeyebilir :) ben bir Adana'lı olarak şunu söylemek isterim; Dünya'nın en büyük iki köyü Adana,Meksika :) bana sorarlarsa nereli olduğumu MEKSİKA demek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. gezmis kadar oldum Aysecim tesekkurler...

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten Adana'daki mekanlara çok benziyor:)))

    YanıtlaSil