10 Temmuz 2012 Salı

Bütün zamanlarda izlemeyi sevdiğim sanatçı...

İyi ki doğmuş...

İnsan bazen sevdiği insanlara kendisini sevdiğini söylemekte zorlanır... bazen hiç söyleyemez...bazen söyler, anlaşılamayabilir...bazen de söyler, ulaşamayabilir...ne olursa olsun değerli bir insanı sevmek güzeldir...

Bugün vapurda dönerken arkadaşlarla sözü açıldı...Selin bir gün, Yale'deki mezuniyet töreninde Tom Hanks'in konuşmacı olduğunu söylediğinde "haaa" olmuştum...ara ara söylerim: hayatımda tanışmak istediğim tek bir sinema sanatçısı var...Tom Hanks...en beğendiğim sinema sanatçı tereddütsüz kendisi...bu konuda fikrim hiç değişmedi... oyunculuğunun zamanla sınırlı olmayışını seviyorum...

2012 Mart'ında Hollywood'da çok kısa bir zamanı olmasına karşın Doğan beni kırmadı...yaklaşık 2400 yıldız arasından Tom Hanks'in önce el ve ayak izini, ardından da yıldızını bulup fotoğraflarını gönderdi..ve beni sonsuz sevindirdi...hemen ofisteki fotoğraf köşemde yerlerini aldılar...

Kaynak: flicksandbits.com

Oynadığı her filmde inanılmaz karakterleri inanılmaz bir performansla canlandırıyor... canlandıramayacağı bir karakter var mıdır? diye düşünemiyorum..."peki filmlerinde canlandırdığı karakterleri başka hangi oyuncu onun kadar iyi yaşatabilir?" diye düşündüğümde kimseyi yerine getiremiyorum...

Herbir karakter kendisiyle yaşam buluyor...izlerken filmlerin içine giriveriyorum... alçakgönüllülük duygusunu hissediyorum...bazen çok gülüyorum...bazı sahneleri izlerken kendiliğinden içten bir gülüş gelip oturuveriyor insanın çehresine...bazen bir sahnede yüz ifadesini görmem yetiyor..."Yeşil Yol" gibi bir filmde ise "nasıl yani?" hissini yaşıyorum... Terminal'deki doğallık beni şaşırtıyor...


"Forrest Gump"'ı defalarca izledim...ve hala arada tekrar izliyorum... Irmak "You've got email"i defalarca izledi...ben de...bir komedi bu kadar mı sıcacık olur?..."Polar Express" inanılmaz...


"Cast away" nasıl bir oyunculuk dehasıdır?...Wilson'la diyaloglar efsanedir benim için...yüz ifadeleri..."Larry Crowne" filminin bazı sahnelerinde yüzüme yayılan gülümsemeye kendim bile şaşırdım itiraf ediyorum...


Temmuz'da doğduğunu hatırlıyordum ancak 9 Temmuz olduğunu hatırlamadım...dün doğum günüymüş: iyi ki doğmuş...kendisiyle karşılaşsam ne söylerim bilemiyorum... kendisini iyi tanıyordur...hakkında söylenebilecek pek çok şeyi de duymuştur bugüne kadar büyük ihtimal...söylenmişleri söylemek yerine kendisine kocaman bi sarılmak isterim...içimden geçenleri, zamanla sınırlı olmayan derin hayranlığımı ve saygıyı hissedebileceğini düşünüyorum...belki birgün...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder