18 Eylül 2011 Pazar

Alışveriş ortamı köye geliyor...

Alan kampımıza en yakın yerleşim olan Kapı Köyü yaklaşık 3 km mesafede...köydeki tek sosyal yapı tek sınıflı ilköğretim okulu...köye en yakın, sadece temel ihtiyaç maddelerinin bulunabileceği köy bakkalı da yaklaşık 15 km mesafede...geçen gün Ergün'le konuşurken "herhalde herkes alışverişini Adana'dan toptan yapıyor" dedim... "alışveriş ortamı köye geliyor" cevabını verdi..."her sabah ekmek kamyonu geliyor, hafta içinde 1-2 kez sebze-meyve getiren Ahmet Abi uğruyor"...birden ben de köyde birkaç kez şalvar vb. giyim malzemeleri satan minibüsü gördüğümü hatırladım...bir sonraki gün Seyhan kıyısından dönerken yolumuzun üzerinde rastladığımız tatlıcı arabasının ardından da hayranlıkla bakakaldım...

Fotoğraf: E.Karaarslan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder