2 Eylül 2011 Cuma

Neden yollardayız?

Temmuz başında teknik bir toplantı için Roma'ya gittim...gece Atatürk Havaalanı'na inip, bir kahve içtikten sonra sabah 04.00'teki otobüs ile Sabiha Gökçen Havaalanı'na ulaşarak, başka bir teknik toplantı için 07.00 Ankara uçağını yakaladım...gece İstanbul'a dönüp, bir gün ofiste çalıştıktan sonra kızımla, Adana'ya 4 günlük bir alan çalışmasına doğru yola çıktık...9 günde yaklaşık 5 bin km yol yaptım...bu tempoda çalışan tek insanın ben olmadığımı biliyorum... peki biz "neden yollardayız?"...




Ofisteki masamızda çalışmak, akşam evimize dönmek, hafta sonlarımızı sevdiklerimizle geçirmek konforlu bir yaşam biçimi...bu rutin içinde zamanla pekçok şeyden şikayet eden, eleştiren ve çözüm üretmekten uzaklaşan insanlar şekline dönüşebiliyoruz...daha iyisini hedeflediğimiz herşey için kımıldamalı, hareket etmeli, belirli sürelerle yer değiştirmeyi göze alabilmeliyiz...

Öğrenmek, kendimizi geliştirmek ve deneyim edinmek için yolculuk yapıyoruz...


Bilgi ve veri üretmek için...


Bilgi, veri ve deneyimi paylaşmak, yaygınlaştırmak...


Farkındalık oluşturabilmek için yolculuk yapıyoruz...


Daha iyiye ulaşma yoluna katkı koymak, sorumluluk almak, çözüme ortak olabilmek için yolculuk yapıyoruz...ve hepimiz "uzun, ince bir yoldayız..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder